vineri, 29 mai 2009

Oameni care stiu sa mearga mai departe atunci cand e momentul

Legea in Romania protejeaza angajatul foarte mult asa ca problema cea mare a companiilor este: ce fac daca vreau sa il dau afara?
Eu as zice ca fac daca omul ala vrea pur si simplu sa plece din Romania? Intr-o tara unde poate nu e asa de protejat dar nu Romania. Orice.

"Eu vreau sa imi gasesc un loc de munca pana imi dau licenta, adica 1 an si jumatate. Dupa aia plec din tara. Nu vreau sa mint si sa va spun ca vreau sa imi construiesc nu stiu ce cariera aici. Cum adica, in Romania? Din punctul meu de vedere tre' sa fii nebun! Am vazut, am muncit, am vizitat, am fost la scoala in alte tari si stiu ce inseamna.
Asa ca, daca voua va convine asa, puteti sa ma angajati, daca nu, asta e."

As fi incercat multe ca sa pot sa pastrez omul asta dar cu ce? Nu sunt de acord cu cei ce spun ca trebuie neaparat sa plece, ca in Romania nu au nici o sansa, dar nici nu am avut contraargumente. N-a fost pastrat nici de Romania dupa ce ca tara lui aproape ca nu il mai primeste acasa de vreo 2 luni.

*La 1 luna dupa ce si-a dat licenta a fost admisa la un colegiu din Danemarca si pleaca singura. Jos palaria pentru tot curajul asta!

Succes, iti tin pumnii!

Un comentariu: