miercuri, 27 mai 2009

Sa mai zica cineva ca nu exista o parte buna in orice!

Multumesc frumos motociclistului ce mi-a sarit in fata aseara de mi s-au tocit pe pedale talpile de lemn ale noilor mei papucei! E adevarat ca mi-am adunat inima din copacul de vizavi si rasuflarea doar peste 5 minute, e adevarat ca am trezit un cartier cu scartait de roti dar, printre toate lucrurile adunate de pe sub acceleratie apoi, am facut o descoperire uimitoare: Bricheta Masinii!!! De mult pierduta, mult cautata, prin trafic plansa, adorata bricheta ce sta intotdeauna in masina (nu tot timpul la locul ei dar e acolo!).
Gata, am scapat! Nu o sa ma mai gandesc cam pe unde e prima benzinarie, nu o sa mai construiesc texte de cum as putea cobori si cere un foc vecinului de stat bara la bara!
Multumesc inca o data! Raman profund indatorata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu