luni, 3 august 2009

Cum sa devii un nimeni

In cautarea mea perpetura (in ultimul timp, vad eu) de a gasi diferenta dintre cineva si nimeni, printr-o coincidenta (pe naiba, nu cred in coincidente) dau de Cum sa devii un nimeni Cate sanse erau totusi sa se apuce cineva sa si scrie un asa titlu chiar acum?

In Romania un specialist care face analiza de continut a discursurilor, eu chiar nu stiam ca exista. Interesante concluziile, de la vedete de televiziune pana la vedete in politica sau muzica. Cartea vine insa dupa 150 de experimente de manipulare prin media si este scrisa de un om al mediei care si recunoaste la un moment dat ca astfel de analize nu le face decat atunci cand este platit.

Incercarea este insa cu succes pentru ca nu abordeaza doar o parte (cum ar fi doar un partid) si nu doar un mediu (cum ar fi politica, cu toate ca aici se pare ca isi gaseste cele mai multe subiecte).
Brandul personal si nevoia crearii acestuia este subiectul central, de aici si titlul.

Merita citita doar daca te intereseaza in mod special subiectul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu